Foto: IES Monelos
Neste caso, do Club de lectura Balbordo do IES Río Cabe (Monforte)
"Do mesmo xeito que a implantación por sexto ano consecutivo do proxecto lector favorece a consolidación do hábito no alumnado, a participación no Club significa para os alumnos conversar sobre libros, con compañeiros de distintas clases e niveis, distendida e voluntariamente. Podo afirmar con certeza que a creación de Balbordo creou hábitos de lectura entre pais, persoal non docente e profesores que non se consideraban amantes da lectura e que agora son apaixoados compañeiros de lecturas e conversas sobre o libro do mes. “
“Pola experiencia deste máis de catro anos de traballo sei que os derroteiros polos que vai un club de lectura ás veces veñen motivados polo azar (xurde algunha “oportunidade” que pode ser aproveitada), os propios membros do Club propoñen algo –ou convértense en autores como sucedeu cun dos nosos rapaces que comezou a escribir unha novela nun blog-, ou, outras veces, é preciso tomar decisións para solucionar atrancos. Así sucedeu, por exemplo, hai tres anos, cando varios alumnos se achegaban á Biblioteca pedindo pertencer a Balbordo e polas súas características académicas non podían estar no grupo de referencia (xudiu BalbordoBis). Tamén o curso pasado se anotou unha alumna invidente (que segue de novo este ano) polo que revisei as propostas pensadas para ese grupo e tiven que introducir cambios.
No hay comentarios:
Publicar un comentario